Naujasis Santa Fe – viena iš labiausiai lauktų naujienų 2024-aisiais.. Labai apsidžiaugiau pamatęs jo išankstines nuotraukas. Jau sėkmės sulaukęs Hyundai IONIQ5 dizainas, su 80-ųjų stiliaus pikseliukais, pereina ir į didžiausią Hyundai SUV. Prieš tai buvęs funkcionalus ir erdvus, Santa Fe modelis pereina į naują nuotykių stiliaus dizainą ir pasiima populiarią dėžutės stiliaus formą. Nuotraukose atrodęs didelis, gyvai Santa Fe nėra toks aukštas. Palyginus su mano vairuojamu Land Rover Defender, Santa Fe labiau primena tik kiek paaukštintą lengvąją mašiną. Tačiau salonas jo išties erdvus. Galimos versijos su 5, 6 ar 7 vietų salonu. Vietos užteks įvairių ūgių žmonėms, o platus centrinis porankis sukelia dar didesnio automobilio pojūtį. Visos Santa Fe naujovės – pagrinde išorėje. Jo prietaisų skydelis, vairas, ekranas jau įprastas važiavusiems su IONIQ modeliais. Labai patofi vieta telefonų bevieliam įkrovimui, o juos galima krauti net du vienu metu. Aukštesnėse komplektacijose yra ir UV spinduliais prietaisus dezinfekuojanti dėtuvė. Kiek iš jos bus naudos realiame gyvenime – nežinia, bet pats sprendimas įdomus. Salono apdailos medžiagos yra malonios liesti ir gan aukštos kokybės. Patinka funkcionalūs sprendimai, tokie kaip į abi puses atsidarantis centrinis porankis ar galinėse duryse esantys gertuvių laikikliai. Mano bandytas modelis buvo plug-in hibridas. Visi Santa Fe modeliai komplektuojami su 1.6l benzininiu varikliu, kuris iš pirmo žvilgsnio atrodo kiek mažokas tokiai mašinai. Savo darbą jis atlieka puikiai, bet atrodo, kad smagiau būtų kiek didesnis, bent 2.0 motoras. Plug-in hibridai, mano nuomone, daugumoje atveju labiau tinkami mokesčiams sutaupyti nei naudingi realiame gyvenime. Aišku, jei turite savo saulės elektrinę ir galite labai pigiai krauti bateriją, tai plug-in gali būti kaip kompromisas miestui ir ilgoms kelionėms. Tų 50 elektrinių kilometrų užteks važinėti mieste nepilant benzino, o į ilgesnę kelionę leisitės drąsiai ir galėsite bet kada prisipilti įprasto kuro. Bet su plug-in hibridais matau du minusus: viena, kai baigiasi baterija ir važinėjama įprasto hibrido režimu, kuro sąnaudos išauga iki per didelių, o antra, plug-in kuro bakai būna kiek mažesni, todėl ilgoje kelionėje gali tekti piltis kurą dažniau nei norėtume. Aš rinkčiausi įprastą hibridą arba tikrą elektrinį automobilį. Pasiliksiu prie nuomonės, kad plug-in hibridai yra skirti mokesčiams taupyti 🙂 Bet grįžkime į Santa Fe vidų. Važiuoja jis ypač minkštai, net kartais per minkštai, kai reikia pervažiuoti kelio kalnelius. Visos funkcijos veikia puikiai, automobilis gražus, erdvus ir turi gan adekvačią kainą. Mano nuomone – tai vienas geriausių 2024 metais pasirodžiųsių šeimos SUV. Ai, tiesa, visų aptariama galinė dalis. Man ji nekelia neigiamų jausmų. Sutikčiau, kad galėtų būti gražesnė, bet ji nė kiek nedaro Santa Fe mažiau geidžiamo.
Jei svarstote įsigyti naują automobilį ir dar nebandėte Santa Fe, parašykite į paulius@carwise.lt

1- 10 skale ir komentarai
- Isvaizda 10
- Jausmas isedus 10
- Bluetooth prisijungimas 8
- Meniu aiskumas 7
- Ekranai 9
- Muzika 9
- Sedynes patogumas 9
- Telefono krovimas 10
- Garso izoliacija 8
- Adaptyvi kruizo kontrole 8
- Kameros kokybe 9
- ekonimiskumas 7
Jei svarstote įsigyti naują automobilį ir dar nebandėte Santa Fe, parašykite į paulius@carwise.lt