TOYOTA YARIS GR. Dar gamina smagias mašinas!

Spaudžiu GR start mygtuką. Suurgzia mažas, bet garsus varikliukas. Šypsena, nes prisimenu CRX. Išvažiuoju iš aikštelės, suku į gatvę. Sėdisi gan sportiškai, bet patogiai ir miestui. Viską pasiekiu, Bluetooth prisijungia greitai. Ekranai, detalės – gan įprasti Toyotai. Skydelyje dėmesi atkreipia turbinos rodyklė ir kitoje pusėje esantis G meteris. Važiuoju ramiai, su eismu, galvoju, kada galėsiu paspausti. Kol išvažiuoju iš miesto, pradedu kiek abejoti. Garso izoliacija prasta, paspausti nėra kur. Kam tas GR’as skirtas sau galvoju. Turiu mėgstamą išsūkimą iš autostrados, kurio posūkis gan staigus, o po to atkarpa tiesiosios, kur galima paspausti. Persijungiu ant sport režimo, pavarų dėžę į rankinę, nusimetu iki 3 bėgio ir nestabdydamas lekiu į posūkį, o jam baigiantis spaudžiu gazą. Atleidus gazą girdisi senas geras psst. Štai tas momentas, kai suprantu kam reikalingas Yaris GR. Kaip mat pasigailiu, kad atsiranda eismas ir visi greičio ribojimai ir mąstau, kur galėčiau važiuoti toliau. 

Mūsu kartai, važinėjusiai civicais, crx’ais, golfais gti ir kitais mažais, lengvais hečbekais, šis Yaris GR gali kelti papildomą šypseną veide, nes tiesiog, mažų ir greitų mašinų beveik niekas nebegamina. Patiks jis dar labiau ir šių laikų gerai uždirbančiam jaunimui. Nuo tų laikų, automobilis skiriasi ir tuo, kad tai rimtas trasos automobilis. Juo galima važiuoti į Kačerginę tiesiai iš salono. 2024 atnaujinta Yaris GR versija turi labai lauktą automatą. Ansčiau tai būtų buvęs minusas, bet šių laikų automatai jungia pavaras kur kas greičiau nei mechanika, suteikia daugiau lengvo malonumo ir nepamirškime, kad jau turime žmonių, kurie nėra gyvenime vairavę mechanikos. Dėl to turbūt jis toks ir laukas. Dėl paprastesnio malonumo vairuoti. Numetus tikrą sankabą, ratus prasukti bus kur kas lengviau, bet lėkti trasa jungiant pavaras ant vairo man būtų maloniau. 

261Ag, 4 varomi ratai, reguliuojamas paskirstymas tarp priekinių ir galinių ratų: 60:40, 30:70 ar per viduriuką 53:47. Didžiausia bėda su šia mašina – kur visa tai panaudoti. Nesant gerai trasų infrastruktūrai, gan greitai Yariuką galima būtų praminti “teisių džiovykle”. Gatvėm lakstyti nėra nei saugu, nei solidu, o provokuoja jis ant kiekvieno kampo. 

Jei svarstote pirkti Yaris GR ir važinėti mieste, nesivarginkit, 50k jums atneš kitų variantų su daugiau komforto. Bet apverskime situaciją ir vargu ar rasite kažką smagesnio, su kuo nuo salono durų galite lėkti tiesiai į trasą. 

1- 10 skale ir komentarai

  • Isvaizda 10
  • Jausmas isedus 9
  • Bluetooth prisijungimas 5
  • Meniu aiskumas 6
  • Ekranai 6
  • Muzika 7
  • Sedynes patogumas 9
  • Telefono krovimas 7
  • Garso izoliacija 3
  • Adaptyvi kruizo kontrole 6
  • Kameros kokybe 5
  • ekonimiskumas 7